Thursday, March 19, 2009

Penat~~!!



ermmm~~ nk tulis ape ek?
penat ni
baru balik dr kampus

td tlg dak2 syajar sket2
dpt laa nasik sbungkus dua utk wat isi prot aku yg kosong ni
alhamdulillah~~
ade rezeki aku mkn free arini hehe~~
smalam dak2 asasi dtg
arini dak2 syajar
esok dak2 asasi lg

x sabar nk tggu CE abes

bleh rehat

xyah duk ulang alik naik turun HEP da

nk pinjam walkie talkie pon payah
leceh gile~~

mcm nk pinjam jongkong emas
tau laa benda tu mahal

tp aku pinjam utk aktiviti yg mlibatkan KBM jgk
bkn aku pinjam nk wat main menatang tu
x paham aku ngan HEP ni
seb bek laa En.Wahid tu ade
sng sket kalo brurusan ngan die

2-3 arini aku jarang msg ngan Lya
winduu~~!!

mlm ni kalo xde aral mlintang bleh laa msg ngan die lame2
sian plak die

mesti die kcik ati ngan aku

ingat lg masa pre dlu
aku kene marah sbb slalu busykan diri
skrg ni aku lg laa busy
sorry syg~~

sorry sbab ur bf ni suke tlibat ngan benda2 mcm ni
but one thing 4 sure
I LOVE U..
dun 4get or doubt dat
pls
doakan aktiviti2 ni bjalan lancar ye syg
kalo x...
papa jgk la yg kene bebel ngan puan nora nnt

xnk kene bebel ngan die
smalam da kene da sbb salah book auditorium
HEP, maintenance, puan nora
sume bebel kat aku

tp mmg salah aku jgk
hehe~~
i miss you syg~~

k laa..

cukup laa dlu utk entry ni
nk rest sat~~

pnat gile~~!!
bestnya dpt baring atas tilam ni

huhu~~


till next time..aDios~~!!

No comments:

Post a Comment

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari