Monday, March 23, 2009

~~Beautiful End~~

finally..
slesai sudah CE n Syajar
ini bmakna..
slesai sudah keje aku sbg projek manager..
lega gle ah..
CE bjalan lancar..
walaupon ade sdikit kesilapan teknikal time talentime
haha..
klam kabut aku, aiman, wan dibuatnye
nasib baik x kene bebel ngan puan nora
tp ape yg wat aku hepi
pgarah puji program tu
Syajar skali
bangga aku..
walaopon ade kesilapan2 yg aku wat..
tp program tu still dpt pujian
papehal pon
aku nk ucapkan jutaan terima kasih kepada smua
terutamanya puan nora
sbb bg aku pluang utk handle program tu
i learned a lot of things
to committee members..
alina, aiman, ikhwan, azmin, rauf, alvin, dan yg lain2 yg aku x mention name kat sini
thank you (tmasuk sesetgh org yg nama ade dlm buku program..tp keje lgsg x buat..event tu pon x gi)
kalo xde korg
xtau laa mcm mane
thank you very much people
i owe u guys a lot
to mama..
thanx for giving me strength and support, motivation
utk jalankan program ni..
thanx syg..
syg mama~~
skarang ni bleh laa aku rehat
after a week full of works..
tp xleh nk rehat sgt pon
assignment bsepah
ahad ni ade tournament bola plak
huhu
busy btol aku
x kesah
asalkan idup aku x terbazir ngan tbaring ats tilam sehari suntuk
at least i'm being an active teslian
haha...
harap2 aku ade pluang utk handle aktiviti/program lain plak
best jgk jd project manager ni
mencabar~~
hehe..
skrg nk kene focus pada assignment lak
PTE, literature, method, etc...
byk lg ni nk kene ngadap
mintak sgt ahli2 group aku wat keje
especially utk PTE..
xnk da ade ahli tdo
k laa..
aku nk rest jap..
japgi ade klas lg...


till next time..aDios~~!!

No comments:

Post a Comment

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari