Saturday, March 14, 2009

Friday Nite~~


ptg td aku tetido
celik2 mata je da kul 8 lbey
itu pon sbb aiman kjut
bukak2 mata trus bsiap nk gi men futsal
igtkan kul 9
rupenye men kul 11
haram tol lewat
seb baik laa aku ni gile futsal
pegi laa jgk ngan bob, eman, n mon
rindu seh nk men futsal
last men pon masa tournament SAFA last 2 weeks
so td men laa aku utk lpas rindu
cewahh~~
scored couple of goals
and also some assists
balik men futsal
kuar lepak jap
mlm ni mugi n lutfi (dak asasi) tumpang tdo umah aku
bob n mon pon dtg sini jgk
ni baru lpas abes tgk slumdog millionaire
da kali ke-3 tgk
siap da hafal da certain lines dlm muvi tu
huhu
tensen dak2 ni tgk muvi tu ngan aku
'mother ch**~~!!
esok nk kene anta dak 2 eko ni gi mc
pndai sgt kuar men futsal tgh2 malam
kan da xleh masuk kmpus lendu
kene overnite sini
tp ok jgk dak 2 eko ni lepak sini
prangai 2-2 macam haram
klaka nk mmpos dak 2 org ni
gelak je aku lepak ngan diorg
ni nasib baik 2 org je
kalo lg ramai td
mane laa aku nk cmpak diorg ni
ni pon sume tdo kat ruang tamu je
esok~~
nk kene ngadap keje literature
xtau nk mula celah mana
nk kene baca short story dlu papehal pon
malasnye aku
cuba laa jgn bg keje
konfem aku hepi
hehe~~
projek david x mula lg
aaarrgghhh~~~!!!!!!
byknye keje!!!
nk kene wat keje jeyaraman lg
CE lg
dinner lg (walaopn keje dinner aku x byk)
da mula tensen n serabot da aku
byk benda bmain2 dlm palotak aku skrg
ntah laa
ati pon x tenang

td msg bapak aku
nk tnya result stpm adik aku
bleh plak die ckp die xtau
pastu ckp die skrg kat jakarta
x bgtau lgsg nk gi holiday
bkn laa aku nk ikot pon (mmg xkn leh ikot)
tp at least btau laa
mak ayh aku ni mmg suke sgt gi holiday x bawak anak
mcm org baru2 kawen plak
mentang2 laa anak2 diorg da besa
huhu~~
xpe laa mak, ayah
yg pntg, anakmu ini mendoakan korg slamat pulang
n jgn lupe belikan pape utk anakmu di mlaka ni
aku pon skrg tgh sengkek gile ni
nk mintak duet ngan diorg pon
diorg xde kat sini
kat jakarta ade bank islam x agak2?
heheheee~~
try msg kakak aku laa esok
mintak duet blanje sket
duet dinner x bayar lg ni
haduiii~~
xpe laa
esok2 je laa aku pk masalah2 aku ni
palotak aku da xleh bepike da
mgantok mcm la'anat
nk kene masuk slimut dulu
btw...papa doakan mama slamat smpai kuantan esok
jgn smpai tertinggal bus ye syg..
heheee~~
i love u syg

k laa
nk tdo da
malas da nk menaip~~

till next time..aDios~~!!

No comments:

Post a Comment

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari