Saturday, August 1, 2009

PC Fair '09~~

semalam aku smpai K.L..
kalo nk ikutkan..esaimen bsepah kat melaka nuh..
tp..sanggup jgk tinggal sume tu demi nk pegi PC Fair punye pasal...
lagipon aku da lama tggu PC Fair kali ni..
nk cari external hard drive pnye pasal..
hard disk laptop aku pon da nk pnuh da..
so nk xnk tpksa laa dtg ke tempat sesak ni..
dgn prot kosong (x makan dari pagi)..aku n my sweetheart (Lya laa..sape lg) memasuki KL Convention Centre yg dibanjiri manusia..
lapa ni..
tp nk cari hard drive pnye pasal...kitorg redah jgk..
Lya pon nk survey2 notebook utk dia..
nasib baik semalam jumaat..

so org x ramai sgt lg dkat KLCC tu..
kalo gi arini n esok..
konfem nk bjalan pon payah...
tp aku rasa PC Fair kali ni x sebest mcm yg last year...
sebab hall2 x pnuh ngan org yg bniaga..
hall2 byk yg kosong lg..
so pilihan x byk mcm sblom2 ni..
tp aku x pndg sgt pon benda lain..
sbb aku mmg nk cari hard drive je..
lgpon bajet limited..
so xleh nk mgade nk beli benda merapu2..
bjalan pnye bjalan..after almost 4 jam..baru laa aku jumpe hard drive yg aku bkenan..
320gb - RM 215 (samsung)
ini bukan hard drive yg aku beli (gambar sekadar hiasan)

tp sblom jumpe yg ni...
aku da bkenan hard drive lain..
cantik gle..
640gb - RM 219..
murah tu~~!!
cantik plak tu..
tp satu je kekurangan die..
die pkai power supply..
leceh laa sket kalo pkai benda tu..
susah nk bawak ke mana2..
n lg satu..die besa sket bnding hard drive len..
so..tpksa lupakan hasrat nk amek yg tu..
nasib baik jmpe yg samsung tu..amek je laa..
sbb yg lain lagi mahal..
lgpon yg ni dpt free gifts..heheh~~
pasnih bleh laa aku sumbat hard drive aku ni ngan muvi2 yg ade dlm laptop aku tu..
muvi je pon da dkt 90gb..
sian laptop aku..lembap disebabkan da xde space..
k laa...
lapa...nk makan..hehehh~~


till next time people..aDios~~!!

1 comment:

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari