Friday, August 7, 2009

Troublesome Tech~~!!


aku geram btol ngan enfon aku nih...
x abes2 nk myusahkan aku...
baru lbih kurg 2 bulan repair..
dah rosak balik~celaka btol~!!
enfon ni aku beli dah staun lbih...
tp aku pkai x smpai 4 bulan pon..
masa yg slebihnya dihabiskan dgn rosak je..
bangang gile...
asyik xnk idop je..
skrg ni aku duk pk..
nk beli fon baru ke..
atau nk repair fon ni??
aritu repair da abes almost 150..
ni kalo nk repair lg..brape laa plak abes...
n kalo aku repair..bleh ke dia jamin xkn rosak lg?
kalo nk rosak lg..baik aku simpan duet beli fon baru je..
hmmm...myusahkn idop btol..
enfon spatotnya myenangkan idup aku..tp yg ni x..
keje die myusahkn idup n myusahkan poket aku je...
malas nk bebel pjg2..wat sakit ati je..
kang ade enfon terbang menghempas dinding plak kang..

till next time..aDios~~!!

No comments:

Post a Comment

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari