Monday, July 27, 2009

Days of Sickness~~

Jumaat lpas...
aku mula batuk2..
mula2 aku xde laa risau sgt...sbb batuk2 je..
tp bile da masuk mlm sket..badan aku mula panas2...
aku da x senang duduk da...
badan pon mula lenguh2..sakit2..
dalam palotak aku duk pk pasal swine flu je...
n malam tu jgk aku gi klinik...
doc klinik tu ckp aku ok je...
cuma dmam biase...
lega aku dgr...tp kadang2 ade jgk rasa curious..ye ke dmam biase??
maklum laa..doc zaman skrg...rmai yg wat keje gitu2 je..
asalkn diorg dpt duet..cukup laa...
so i took the meds yg die bg n tlan laa...
masuk ari sabtu..bdn aku ok sket...
panas pon da kurang...tp dtg plak selsema...

hmmm...tp nk sdapkan ati..aku x pk sgt pasal selsema tu...
smpai laa masuk ari ahad...
suhu badan aku tetibe naik balik...
serius rasa mcm tbakar badan aku...
time tu aku da pk aku ni idup x lama da...
huhu...
tp alhamdulillah...masuk ari ni (isnin)..
dmam aku da kurang da sket...
hopefully akan ok trus...
malas da aku nk tlan ubat2 ni sume n tbaring je macam mayat..
2-3 ari ni keje aku duk main facebook je laa...
kalo xde facebook ni...bleh mati kebosanan aku...
tp arini facebook wat hal laa plak...
dr td aku try bukak...x dpt2...
xtau laa ape problemnya...
nk kata tenet aku problem...
aku bukak sites lain bleh je..
hmmm....
k ah...malas da aku nk menaip..



till next time..aDios~~!!

1 comment:

 
* World of a True Blue - Template: Blogger Sablonlari